... Mezi moje záliby patří historie, cestování, poznávaní nových krajin a fotografování.
.. .Před každou cestou se snažím získat nějaké informace o místě, které navštívím.
.. .Ráda se proto o své poznatky z cest podělím.

... "Půjdu kamkoliv, pokud je to kupředu."
... ...David Livingstone

... Vítejte na mém blogu ...

Komentáře

1 Jarmila* Jarmila* | Web | 29. srpna 2013 v 3:39 | Reagovat

Alenko, krásně jste si u vašeho dalšího výletu zavzpomínali. :-)
Obdivuji tě, že jsi vylezla na rozhlednu. Jsi dobrá. ;-)  :-) Výhledy za to úsilí stály.
Hlavně, že jste se konečně dobře najedli. Chování obsluhy v pizzerii je hrozné. Použila bych i horší slovo, ale to se sem nehodí.

2 Intuice Intuice | E-mail | Web | 29. srpna 2013 v 6:14 | Reagovat

Alenko, naprosto Tě dovedu pochopit, jak Ti bylo nahoře na Korábu. Já měla podobné zážitky před měsícem na kostelní věži, zde o tom píšu:
A ještě, když se to nahoře houpalo. I při čtení je mi už nevolno. Ne, nemám ráda výšky! Přesto děkuji za zprostředkování zážitků shora.Krásně barvitě jsi to vylíčila.:-)

3 Babs Babs | E-mail | Web | 29. srpna 2013 v 8:11 | Reagovat

Moc krásná reportáž z výletu. Obdivuji Vás, že jste překonala sama sebe a zvládla výstup i sestup. Jinak musím říci, že stará rozhledna se mi líbí víc. Nu, co už s tím. :-)
Já výšky miluju a na každou rozhlednu i vyhlídku lezu s velkým nadšením. I když letos na skále u Koberštějna (u Rejvízu) se mi v té výšce taky trochu motala hlava (že by to bylo tou nadmořskou výškou, nebo blížící se změnou počasí..?) :-)
Díky za varování před nedobrými službami. Myslím, že u sebe na blogu taky začnu psát, kde jsme byli spokojeni, a kde ne.

4 VendyW VendyW | E-mail | Web | 29. srpna 2013 v 8:32 | Reagovat

To je pešek mít takhle strach z výšek. Mně to nic nedělá, i když teď po letech bydlení v přízemí už je to asi trošku možná jiné. Z paneláku jsem byla zvyklá na páté poschodí a čučení z lodžie.Dokonce jsem přelézala z jedné na druhou když jsem si zabouchla dveře.Pohed z rozhleden mám ráda, ale dlouho už jsem na žádné nebyla. Krásný výlet který vás vrátil v čase. Ty jsou nejhezčí.... :-)

5 TlusŤjoch TlusŤjoch | Web | 29. srpna 2013 v 8:40 | Reagovat

Klatovsko je pěkné.
Vždycky je dobré mít bagetu v záloze.

6 Kitty Kitty | E-mail | Web | 29. srpna 2013 v 9:26 | Reagovat

Hezká reportáž i psychologická studie. Při pohledu na nádherný fotky mě mění napadlo: ZEMĚ MÁ. Takto konkrétní ne, ale celkově mě těšil pocit, že máme krásnou krajinu. Kdepak hory, přiroda jak je jí libo - to je pro mě to pravé na pohled.
Putování za jídlem - podobné je to v Brně a v Praze jistě taky. Až k vám přijedu, nechám si poradit. Zvládla jsi i rozhlednu a bez výtahu - proč ne, holka šikovná... ;-)

7 Máří Kosáček Máří Kosáček | E-mail | Web | 29. srpna 2013 v 10:10 | Reagovat

Krásné fotečky, hrozné výšky, tam bych nevylezla. Nejkrásnější zmrzlinář :-)

8 Dáša Dáša | E-mail | Web | 29. srpna 2013 v 12:29 | Reagovat

Ali, to jsi statečná, žes vyšla těmi točitými schody na rozhlednu -mně se dělá špatně, když se točím pořád dokola O_O  :-( Zmzlinář je úžasný, moc se mi líbí ten nápad :-) Klatovsko a Šumavu znám ( včetně Čerchova ), ráda tam jezdím :-) A nevadí mi ani nepříznivé počasí, k horám to prostě patří :-)
Moc se mi líbí mlhy a páření z lesů,
naplńuje mě to obrovským ohromením a štěstím, že mi připadá, že mně pukne srdce :-)
Alenko, přeji Ti nádherný letní víkend :-)

9 Maruška-Fukčarinka Maruška-Fukčarinka | Web | 29. srpna 2013 v 19:53 | Reagovat

Brrr.... Alenko jsi kaskadér. To samé co tobě, stalo se mě v Prachovských skalách. Nahoru ano, ale pak dolů néééé, podívat se už vůbec ne. Seděla jsem na vršku skály a třásla se děsem, slzy mě tekly a můj muž nevěděl co se mnou. Ani nevím jak jsem zvládla cestu dolů po žebříku a pak po kovovém schodišti. Třásla jsem se několik hodin a žaludek si užil své.
Jinak co říct na tu obsluhu, asi mají stále narváno :-(
Výlet jste měli moc hezký a výhled brrrrr, ale fotky jsou moc hezké. :-)

10 děda tik tak děda tik tak | Web | 30. srpna 2013 v 17:54 | Reagovat

Málokdy se stane, aby ochotný důchodce se nabídl k provedení turistů po zajímavostech města. Pokud se jedná o Teplické skály a výstupu na Skalní hrad Střmen paráda.
Přímo z chodníku tu prudce stoupá soustava schodišť a žebříků. Šplhání je zakončeno strmým žebříkem, díky němuž se dá dostat až na nejvyšší skalisko, které je nyní upraveno jako vyhlídková plošina. :-)

11 Vendy Vendy | Web | 2. září 2013 v 18:12 | Reagovat

Toho průvodce jste měli vzít, aspoň by se vám dostalo novodobého zasvěceného výkladu - a pán by si trochu přivydělal k důchodu. :-D
No ale měli jste jiné plány, takže... jasně.
Ale vaše hledání něčeho k jídlu bylo opravdu jak pendlování ode zdi ke zdi. Několik restaurací, kde byste byli možná obslouženi rychle, ale holt se tam kouřilo - a jedna pizzerka, kde si zřejmě personál nechce vydělat (tohle by měl asi vidět majitel, jak ochotné má lidi).
Naštěstí restaurace na Korábu vše spravila, pochutnali jste si a obsluha byla příjemná a navíc sis vyzkoušela, že přes veškeré strachy z výšek jsi to zvládla a nafotila moc pěkné fotky krajiny.

12 Macin Macin | Web | 15. září 2013 v 16:24 | Reagovat

Ten barokní kostel je nádherný.Pěkná foto reportáž.A ta stará rozhledná měla svoje kouzlo,škoda, že jí zbourali.

13 Hanka Hanka | E-mail | Web | 19. září 2013 v 20:51 | Reagovat

Moc pěkné povídání i fotografie, Ali. Na tu rozhlednu bych asi taky vylezla, kvůli fotkám přemůžu i závratě. U nás lezu na věžový vodojem, tem má sice jen stovku schodů, ale jako průprava by stačil. Nová rozhledna je moderní a zajímavá, ale stará byla romantičtější.
Klatovsko vůbec neznám, od nás je to moc daleko. :-?

14 chudobka1970 chudobka1970 | Web | 16. října 2013 v 12:28 | Reagovat

V Klatovech jsem byla mockrát. Měla jsem tam tetu,teď už jen bratrance.S manželem jsme byli nahoře na Černé věži i v katakobmách :-D

Nový komentář

Přihlásit se
  Ještě nemáte vlastní web? Můžete si jej zdarma založit na Blog.cz.